Dit product is toegevoegd aan de winkelwagen
Laat mij weten wanneer weer op voorraad is!
Laat je e-mailadres achter en we sturen je een mailtje wanneer dit product weer op voorraad is.

Argon 18 | E119+ Tri Disc, ELKE SECONDE. ELKE WATT. ELK VOORDEEL.

De E-119 Tri+ krijgt schijfremmen, maar dat is nog maar het begin.

Als primeur in de branche zijn de remklauwen in het frame geïntegreerd, voor een aerodynamisch voordeel.
Integratie in het hele ontwerp betekent ook een verborgen toolkit in de BB, een geïntegreerde bentobox en een volledig opnieuw ontworpen cockpit.
Dat deze fiets aero is, spreekt voor zich, maar focus lag op volledige aerodynamische integratie: fiets en rijder, plus alle handbagage. De nieuwe E-119 Tri + Disc biedt tot 10W voordeel ten opzichte van de vorige generatie E-119, rekening houdend met frame-optimalisatie, systeemintegratie en compatibiliteit met geavanceerde aerocomponenten, zoals wielsets.
Wanneer rekening wordt gehouden met de optimale positie van de rijder, met gebruikmaking van nieuwe fitbereikmogelijkheden, kan dit een extra voordeel opleveren.

Prijs afhankelijk van afmontage, opgegeven prijs is:

  • Groepset: Ultegra TT Di2.
  • Crankstel: FSA Gossamer Pro.
  • Stuur/Stuurpen: Standaard alu E119+ Tri Disc stuur.
  • Zadel: Prologo Dimension STN zadel.
  • Wielen: Vision Team 35 disc.
  • Bottem Bracket: Standaard bb.
  • Derailleurkooi: Standaard kooi.
  • Ketting: FSA team Issue.
  • Rijklaar maken twv €119,- .

Wil je de bike upgraden? Graag helpen we je verder, neem contact met ons op of maak een afspraak in onze showroom!

  • Eenheid 3.0
    De samenwerking met Mat Steinmetz van 51 Speedshop voor het herontwerp van de E-119 Tri+ Disc cockpit resulteerde in een fit-first benadering om maximale veelzijdigheid en instelbaarheid te bieden en een focus op aero-optimalisatie van de positie van de rijder. Simpel gezegd, het meest aerodynamische frame helpt niet als de rijder het aerodynamische profiel niet kan behouden voor een lange race, zoals een volledige Ironman. Terwijl onze nieuwe bar een + 5 cm meer rechtopstaande positie kan bereiken, kan de basebar worden omgedraaid voor een zeer agressieve setup. Het monokolomsysteem is uiterst eenvoudig aan te passen en gemakkelijk mee te nemen. Een gestroomlijnd, uiterlijk werd bereikt met volledig verborgen elektronische schakelkabels (zowel Di2 als AXS) en de integratie van het meestal uitstekende remvloeistofreservoir in de basisbalk - waardoor we ook aerodynamische voordelen konden behalen. En we hebben het stuurlint afgeschaft, hebben aangepaste handvatten ontworpen die strak op het stuur passen, en hebben ook nauw geïntegreerde Di2- of AXS-blips voor elektronisch schakelen.
  • Geïntegreerde voedselsysteem
    Veel bentoboxen in de bovenbuis zijn te klein voor de voedingsbehoeften van een volledige Ironman. Atleten moeten een oplossing vinden, dus plaatsen ze deze extra voeding vaak buiten de bentobox vaak gewoon met plakband op het frame wat leidt tot een aero-penalty. De geïntegreerde bentobox lost dit probleem op door een reservoir in de bovenbuis te plaatsen. De geïntegreerde bentobox is speciaal ontworpen voor volledige IM-voedingsbehoeften en verhoogt de capaciteit aanzienlijk ten opzichte van ons vorige model, van 288 ml (E-119 van de vorige generatie) tot 405 ml (E-119 Tri + Disc). De bentobox kan naar behoefte worden verwijderd en gereinigd, en de box is gesloten, met slechts een paar kleine ventilatieopeningen zodat regen of zweet kan wegvloeien. Dit betekent dat er geen risico is dat de inhoud erin valt of verloren gaat in het frame.
  • Geïntegreerde toolkit
    De geïntegreerde toolkit bevindt zich op de BB, de optimale positie om gemakkelijke toegang te bieden zonder structurele of prestatieverlies. De BB-oplossing biedt ook de beste resultaten op het gebied van gewichtspositie, bruikbaarheid en toegankelijkheid. Het gewicht en de plaatsing van de kit hebben geen invloed op de rijkwaliteit en zijn vrijwel onmerkbaar voor de rijder, zelfs als hij niet op het zadel zit. Het biedt ook een aerodynamisch voordeel wanneer het wordt afgemeten aan de gangbare praktijk om gereedschap rechtstreeks aan het frame vast te binden of met behulp van een externe toolkit. De geïntegreerde set heeft een slank zakje met ritssluiting en elastische koorden om gereedschap veilig op zijn plaats te houden tijdens het rijden, en is gemakkelijk toegankelijk via een paneel op de BB.
  • Geïntegreerde schijfremmen
    Argon 18 introduceerde 's werelds eerste geïntegreerde schijfremmen op de E-119 Tri + Disc, waarbij zowel de remklauwen als de hydraulische kabels en reservoirs volledig verborgen waren, voor een duidelijk aerodynamisch voordeel. Toen ze begonnen met de ontwikkeling van deze remmen, konden ze meteen zien dat de belangrijkste uitdaging bij dit ontwerp was dat de remklauw minder werd blootgesteld aan luchtstroming en daarom meer kon opwarmen dan in een normale configuratie. Deze unieke oplossing is een ontwerp met een luchtkanaal om lucht over de remblokken te laten stromen, wat zorgt voor een goede warmteafvoer en maximale remkracht. Door CFD-analyse op de voorste remklauw te gebruiken in een vergelijking van de aerodynamische prestaties van de geïntegreerde schijfrem met een standaard schijfrem, ontdekten ze dat de aerodynamische verbetering van geïntegreerde schijfremmen een voordeel van 1W op een vlakke weg bood voor een rijvermogen van 300W, of een besparing van 10 seconden op 100 km op een vlakke weg voor een rijvermogen van 300 W. ze vonden ook een afname van CdA met 25% als ze kijken naar de remklauw, schijf en het omliggende vorkoppervlak.
  • Layup op professioneel niveau
    Hoogste niveau Carbon Layup. Wanneer je alleen de beste wilt hebben. Er is geen ruimte voor compromissen wanneer je een fiets wilt bouwen voor de meest veeleisende en gepassioneerde fietsers. Combineren van unieke expertise op het gebied van carbon layup en aerodynamica, een echt gevoel voor innovatie en de meest geavanceerde technologieën om echte referenties te produceren in de wielerwereld: Argon18's professionele fietsen.
  • Get Areo
    Triathlon fietsen geven prioriteit aan aerodynamische prestaties, en de geometrie van deze fietsen weerspiegelt dit. Om de rijder in staat te stellen een agressieve aerodynamische positie te bereiken, is de hoek van de zitbuis veel steiler dan bij een traditionele racefiets. Deze geometrie is ontworpen om de rijder in een meer voorwaartse positie te brengen. Dit helpt niet alleen bij de aerodynamica, het kan ook helpen om de benen van een triatleet te sparen voor het hardlopen, omdat het de quadriceps minder belast. De triatlon geometrie van Argon 18 maximaliseert de prestaties terwijl rijders hun perfecte positie kunnen kiezen om die positie tijdens de race te behouden.
  • Argon Fit-system
    Het Argon Fit-systeem is ontworpen om rijders van elke omvang consistente prestaties en optimale positionering te bieden. Ongeacht uw lichaamsbouw, geslacht of rijstijl, onze frames zijn zo ontworpen dat uw pasvorm altijd efficiënt en comfortabel is, zodat u verzekerd bent van een ultiem rijgedrag. We bieden maatvoering van XXS tot XL in al onze racefietsen en XS tot XL in onze Tri-fietsen, waarbij elke maat individueel wordt benaderd vanuit een ontwerp- en prestatieperspectief. Hoewel veel fabrikanten de prestatie- en gewichtsdoelen optimaliseren voor een middelgroot frame en eenvoudig omhoog of omlaag schalen, beoordelen we de prestaties van elke maat op basis van het individuele karakter van die specifieke geometrie. Zelfs onze grootste frames hebben bijvoorbeeld een uitzonderlijke stijfheid zonder overgewicht, om het 'dode' gevoel van sommige XL-frames te vermijden. XS en XXS behouden hun inherente lichtgewicht eigenschappen, maar zonder overmatige stijfheid, waardoor ruwe rijkwaliteit wordt vermeden.

Geometry

Hoe meet ik mijn binnenbeen lengte (inseam). Voeten 20cm uit elkaar

Inseam

Kenmerken
Garantie2 Jaar
KleurKailua Full Moon
MateriaalCarbon
SportTriathlon
0 sterren uit 0 reviews
Schrijf je review
Er zijn nog geen reviews geschreven over dit product.