Winkelwagen0
Geen producten gevonden...
Join our World | TriathlonWorld

Ontvang de laatste updates, nieuws en aanbiedingen via email.

Schrijf je nu in

226ERS Cafeïne Express | De cafeïne voor sporters

door Fusion BeNeLux
4 November 2020

Cafeïne is een toegestane prestatiebevorderende stof die de afgelopen 20 jaar veel wetenschappelijke steun heeft gehad over de effectiviteit ervan. Het heeft tal van effecten op het lichaam.

Volgens de International Society of Sports Nutrition, bereikt cafeïne een wetenschappelijk 'A'-niveau op de beoordelingslijst waar het de afgelopen 10 jaar een positie heeft behouden.

Recent onderzoek blijft deze stof evalueren, vooral het effect ervan in duursporten. Om het maximale uit deze stof te halen, is het belangrijk om het te gebruiken volgens de juiste richtlijnen.

Hoeveel cafeïne moet ik nemen om effect te krijgen? Is er een max in gebruikt? Wat zijn de beste bronnen van cafeïne? Hoeveel moet ik consumeren? Hoe lang duurt het effect?

Ten eerste is het belangrijk om de hoeveelheid en timing te bekijken. Gemiddeld heb je 3-6 mg cafeïne per kg lichaamsgewicht nodig, welke je ongeveer elke 30-45 ' moet innemen, vanaf het moment dat je het wilt laten werken. Gedurende deze tijd blijft cafeïne van kracht in ons lichaam. Hoge doses cafeïne (bijv.> 6 mg / kg) zijn nu weggegooid en nu wordt een dosis van 3 mg / kg of zelfs minder aanbevolen, omdat het ergogene effect ervan nog steeds optreedt.

Elk individu moet echter altijd rekening houden met zijn eigen persoonlijke ervaring bij het gebruik van cafeïne en atleten die niet gewend zijn het te gebruiken, moeten het in kleine hoeveelheden consumeren.

Vele vormen van cafeïne zijn op de markt verkrijgbaar zoals koffie, thee, chocolade; medicatie; en gels zoals 226ERS Energy Gels BIO. Hoogwaardige bronnen van cafeïne zijn echter moeilijk te vinden in producten, met name producten die alleen cafeïne bevatten.

Dat is de reden waarom 226ERS CAFFEINE EXPRESS 100 mg cafeïnecapsules lanceren die precies dat zijn - capsules gevuld met pure cafeïne (watervrij) en die een veel sterkere kick geven dan een normale kop koffie.

Het volgende toont de interessante kenmerken die dit product bevat:

Gekwantificeerde cafeïne - in tegenstelling tot andere bronnen van cafeïne zoals voedingssupplementen of dranken, maakt CAFFEINE EXPRESS 100 mg het mogelijk de exacte hoeveelheid geconsumeerde cafeïne correct te kwantificeren, wat leidt tot meer precisie bij het plannen van een dosis cafeïne.
Dosering - elke capsule bevat 100 mg cafeïne waarbij de totale hoeveelheid aanbevolen cafeïne-inname wordt bereikt met de consumptie van 2-3 capsules. De resultaten kunnen opvallend zijn wanneer de volledige maximale dosis wordt verbruikt in een race die minder dan 2 uur duurt; of waar een geplande tweede en derde dosis wordt verbruikt tijdens een langeafstandsevenement.
Combinatie met andere producten - 226ERS ENERGY GELS BIO of SUB-9 PRO SALTS ELECTROLYTES die natrium en cafeïne bevatten, zijn goed te combineren met de CAFFEINE EXPRESS 100 mg capsules om te voldoen aan uw cafeïnebehoeften tijdens een race (3-6 mg / kg gewicht).
Gemakkelijk mee te nemen - ze zijn gemakkelijk mee te nemen en toegankelijk tijdens sportevenementen of zelfs aan uw zijde wanneer symptomen van vermoeidheid beginnen te verschijnen.
CAFFEINE EXPRESS 100mg is een nieuw formaat aangeboden door 226ERS om zich aan te passen aan elke soort noodzaak en te kunnen combineren met andere producten die door het merk worden aangeboden.

Het is belangrijk om te onthouden dat, afgezien van de vele uitgevoerde wetenschappelijke onderzoeken, elke persoon anders reageert op het gebruik van cafeïne, daarom is het belangrijk om een ​​strikte consumptie te volgen bij het plannen van een race of zelfs een gevarieerde consumptiemethode te volgen, afhankelijk van het evenement . De meest elementaire referentie die u moet volgen, is het zelf proberen en uitzoeken welke consumptiemethode het beste voor u werkt.

Kies verstandig uw cafeïnebronnen (capsules of gels). 226ERS CAFFEINE EXPRESS 100mg zal niet teleurstellen.

Guillermo Olcina

Directeur van Endurance Research Lab, 226ERS

Doctor in de sportwetenschappen

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »