Winkelwagen0
Geen producten gevonden...
Join our World | TriathlonWorld

Ontvang de laatste updates, nieuws en aanbiedingen via email.

Schrijf je nu in

CORONA PERIODE GEEFT TRIATHLONWORLD EEN VLIEGENDE START!

door TriathlonWorld
10 November 2020

Een nieuwe bedrijfsnaam betekent ook een nieuw merk opzetten. En dat net voor de Coronatijd.

FusionWorld.nl is sinds maart 2020 verder gegaan onder de naam TriathlonWorld.nl. en daar zijn we als team enorm trots op! Na maanden van voorbereiding was het 1 maart zover, niet wetende dat de Corona uitbraak precies op dit moment in Nederland arriveerde! De eerste weken waren enorm spannend voor iedereen.

Lancering TriathlonWorld.nl

Er brak een periode aan met enorme uitdagingen. Flexibiliteit is in deze Coronatijd zeker het codewoord gebleken voor ons team. Door de nieuwe naam: TriathlonWorld, kregen wij direct de mogelijkheid om het assortiment te verbreden. We moesten scherp blijven en constant bijsturen. Met een fantastisch team, hebben we mooie nieuwe stappen weten te maken.

Inspelen op wat er nu juist relevant is

Om mee te kunnen veranderen met de vraag van de buitenwereld, is het belangrijk om aan te sluiten op de behoeften van de klanten. In deze Coronatijd kreeg dit een andere wending dan vooraf gedacht, waardoor we nieuwe keuzes moesten maken voor ons assortiment.

Normaliter is onze focus in maart, de start van het triathlonseizoen. We hebben deze focus verlegd naar 3 onderwerpen: Indoor training | Hardlopen & Fietsen.

Met onze belangrijke partners Fusion, 226ERS, BlackRoll, Wahoo & Garmin hebben wij succesvol op deze onderwerpen in kunnen spelen. Er ontstond een nieuwe samenwerking met onze partners, waarin snel geschakeld moest worden en enige flexibiliteit vereist was. Triathlonworld beleefde in deze bizarre periode een vliegende start!

Doorontwikkelen is doorgroeien

Naast de lancering van onze nieuwe brand: TriathlonWorld, investeren we in het verbeteren van de automatisering van marketing & data.
Een grote stap was de lancering van een nieuwe website met vele nieuwe features!

De branding van onze nieuwe naam is voor ons een belangrijke factor, maar de basis blijft de persoonlijke service aan onze klanten en aan ons netwerk.

Specialist

Als specialist willen wij ons de komende jaren nog veel meer laten zien. De behoefte aan persoonlijke aandacht van de klant, proeven wij steeds meer en is tenslotte het leukste van ons werk!

Het opbouwen van een relatie, het onderhouden ervan en het vergroten van de betrokkenheid zijn belangrijke factoren, een essentieel onderdeel van ons specialisme.

Bij vragen of klachten vanuit de klant, kiezen wij meestal niet voor een standaard mailcontact. We bellen de klant en staan deze persoonlijk te woord, zodat we onze passie en ervaring kunnen delen. Of we nodigen de klant uit om langs te komen in onze showroom. De waardering van onze klanten is groots, wat voor ons een motivator is om dit te blijven doen.

Fusion als stabiele basis voor TriathlonWorld.nl

Sinds 2013 is FusionWorld.nl bekend door het eigen merk Fusion. Het Deense High Performance sportkledingmerk is favoriet bij triatleten. Het merk heeft de afgelopen jaren zijn populariteit gewonnen bij hardlopers! Bij steeds meer klanten is de populaire hardlooptight van Fusion is niet meer weg te denken! Het is niet voor niets het bekendste product van Fusion.

De afgelopen jaren hebben wij veel atleten en teams ondersteund om het merk Fusion te positioneren. Bekende triatleten als Sarissa de Vries en Steff Overmars zijn al jaren een belangrijke ambassadeurs voor het merk. Ook met onze nieuwe naam, zullen we Fusion zeker niet loslaten als merk. We blijven focussen op kwaliteit en duurzaamheid, Fusion is hierin een koploper!

226ERS #FeedYourDreams het nieuwe sportvoedingmerk

De focus op kwaliteit uit zich in alle merken die we kiezen. Hierin is niet alleen kleding, maar ook sportvoeding belangrijk. Daarom kiezen wij voor 226ERS sportvoeding. Het opkomende Spaanse merk 226ERS is onderscheidend. Sinds dit jaar o.a. partner van MOVISTAR Cycling TEAM en vele topatleten in de sportwereld!

Een exclusief sportmerk is altijd de basis van onze bedrijfsvisie. En toeval bestaat natuurlijk niet, want 226 is de afstand in kilometers van 's werelds grootste uitdaging; de afstand van de hele triathlon! Een beter raakvlaak is er niet met TriathlonWorld.

226ERS staat voor gezonde voeding. Goede sportvoeding is essentieel om in topvorm te blijven, zowel fysiek als mentaal. Alle producten zijn glutenvrij, bijna volledig ontwikkelt met natuurlijke ingrediënten en componenten, daarbij bevatten de producten weinig tot geen suiker. Er is zelfs een zeer uitgebreid Vegan Sportvoeding assortiment!

Nieuwe doelgroepen

In deze periode zijn wij onze doelgroep aan het verbreden. Triathlon is niets anders dan multisport, dus elke fietser, hardloper of duursporter is bij ons aan het juiste adres.

Sinds kort zijn wij een geweldige samenwerking gestart met de Olympische atleten Kiran Badloe en Lilian de Geus. Deze 2 wereldtoppers uit de surfsport geven ons een mooi podium in deze tak van sport. De komende maanden ga je hier nog veel van horen!

Showroom

Elke vrijdag ben je van harte welkom in onze Showroom in Scheveningen, gevestigd op een prachtige plek aan zee! In onze showroom kun je kennis maken met de producten van Triathlonworld. We geven je advies op maat en je kunt ook in actie komen!

StayFit en hopelijk zien we elkaar eens in onze showroom onder het genot van een kop koffie of tijdens een mooi evenement in de toekomst!

Sportieve groeten,

Ronald de Graaf
FusionWorld BV / TriathlonWorld.nl

www.triathlonworld.nl

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »