Added to cart!

Give customers more details.

View my cart (0)
3-7

“We gaan het anders doen..”

, door Lenno Huizer, 3 min lezen


Met deze tekst in gedachte stapten Ronald en ik (Lenno) kortgeleden het nieuwe pand in Meppel binnen.

“We gaan het anders doen..”

Met deze tekst in gedachte stapten Ronald en ik kortgeleden het nieuwe pand in Meppel binnen.

Nadat de inkt van het huurcontract enigszins droog was plaatste Ronald deze tekst op LinkedIn met een toffe foto van ons nieuwe pand.

Jelle Veersema reageerde vrijwel direct op deze post met de vraag of Cycloon daar soms iets aan zou kunnen bijdragen, de koffie-meeting was snel gemaakt.
Tijdens de meeting met Jelle en zijn collega Sigrid kwamen we er al snel achter dat onze gezamenlijke ambities aardig overlapten en dat we genoeg aanknopingspunten zagen voor een mooie samenwerking.

Want zeg nou zelf, pakketten van TriathlonWorld.nl bezorgd door een fietskoerier is natuurlijk een ‘match made in heaven’. Natuurlijk zijn er nog genoeg gebieden waar deze manier van bezorgen nog niet mogelijk is, maar daar wordt door Cycloon hard aan gewerkt en we hebben er vertrouwen in dat dit in de aankomende periode alleen maar beter gaat worden.

Onze sportieve klanten die nu een pakket uit handen krijgen van een net zo sportieve fietskoerier, kunnen dat alleen maar waarderen en wij denken zelfs dat het de klantbeleving van ons sportieve bedrijf alleen maar ten goede komt.

Deze manier van bezorgen past niet alleen beter bij ons sportieve imago maar is ook nog eens veel duurzamer! Precies wat wij voor ogen hadden met onze eerste post op LinkedIn  “We gaan het anders doen..”.

De gemiddelde besparing op de CO2 uitstoot is 60%! Het streven van Cycloon is om in 2025 klimaat positief te zijn en daar werken wij maar al te graag aan mee.

Hieronder wat cijfers waarom we graag met Cycloon in zee zijn gegaan:

Daar houdt het wat ons betreft niet bij op..

In deze tijd van personeelstekorten en de alsmaar stijgende vraag naar sneller én meer gaan we ook dat anders doen. Natuurlijk doen wij en Cycloon ons uiterste best om alles op tijd te leveren maar vragen ook begrip als dat een keer niet lukt.

Een pakket kan best wel eens een keer vertraging hebben, vanuit onze leverancier, bij het verwerken van een order in ons magazijn, tijdens het inpakken en/of tijdens bezorging. Er is een hoop voor nodig om alles soepel te laten verlopen en soms lukt dat gewoon even niet.

Wij gaan dan ook stoppen met vandaag besteld, morgen in huis.. niet dat we het niet meer gaan proberen maar meer om iedereen de tijd te geven z’n werk goed te doen. Dus vandaag voor 15.00 uur besteld, vandaag verstuurd (mits op voorraad natuurlijk, anders gelden er langere levertijden).

Hoe graag wij en Cycloon het ook willen, soms lukt het gewoon niet, dus vandaar dat we vanaf nu bestellingen voor 15.00 besteld gaan verwerken en versturen en ervoor zorgen dat het pakket zo snel als mogelijk wordt bezorgd. In veel gevallen zal dat gewoon de volgende dag zijn maar heel soms iets later.

Want zeg nou zelf, als je op vrijdag sportvoeding besteld voor een race op zaterdag, of op woensdagmiddag hardloopschoenen besteld, want je gaat vrijdagochtend vroeg op vakantie en je pakket komt door welke reden dan ook niet op tijd binnen. Is dat omdat iemand zijn werk niet goed doet of omdat wij onze beloftes niet nakomen? Of is het misschien mogelijk om voor de zekerheid wat eerder te bestellen. 

Wij zouden het fantastisch vinden als onze klanten ook in dit verhaal een steentje kunnen bijdragen. Zeker in deze tijd! Onze dank is groot en wij blijven ons elke dag inzetten voor de beste service!

Sportieve Groet Lenno en TEAM TriathlonWorld.

TriathlonWorld X Cycloon

Tags

Meer blog posts

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak een account aan en geniet van vele voordelen.